Co o mně říkají klientky?
Přečtěte si reference
Skvělé je také to, že je u ní možnost následného callu, pokud by člověk zjistil, že třeba trochu pozapomněl, jak něco bylo myšleno nebo si s tím prostě nevěděl sám úplně rady.
Některé změny jsem udělala ihned, jiné budu zapracovávat postupně. Ale vše z toho, co mi Sabina poradila, mi vážně sedí.
U některých rad jsem si řekla: „No jo vlastně, proč mě tohle nenapadlo, to je super.“
A u jiných zase naopak třeba: „Ty jo, tohle jsem ani nevěděla, že vůbec jde a přitom mi to teď fakt dává smysl.“
S některými markeťáky má člověk pocit, že jejich rady jsou tak nějak obecné.
Jo něco z toho je fajn, ale něco vám vlastně vůbec nesedí, je vám to tak trochu proti srsti a musíte si z toho vyzobávat to svoje.
Se Sabinou je to jinak.
Je to všechno úplně komplet na míru a sedí to jak pr.. na hrnec.
Já osobně jsem ve výběru lidí, kteří mi mají radit, dost náročná.
Se službami Sabiny jsem ale opravdu spokojená a moc jí doporučuji.
Takže pokud potřebujete poradit s webem, sociálními sítěmi, propagací a vším tím okolo marketingu (ať už jsou to ty viditelné nebo skryté a technické věci, nebo cokoli jiného, co se toho týká) a chcete opravdu hodně osobní přístup, obraťte se na Sabinu.
A mimochodem, je moc milá a příjemná

Sabi ještě jednou děkuju


Lucie Kronďáková
Tvořím jiz dva měsíce e-shop, učím se, kde se dá. Potřebuji, aby vše, co je uvnitř mě…a že hodně nápadů….aby šlo ven. Za pomoci současných technologií. A tak jsem poprosila Sabinu, aby se mi na stránky podívala. Bylo to v rámci jejího týdne s Vlčicí. Můj e shop se mi líbil, bylo na něm již dost práce hotovo. A tak jsem chtěla nezávislé očko.
Bylo pro mě skvělé slyšet, jak dobře se mnou Sabina pracovala. Je vidět, že má zkušenost práce s klientem a ví, co dělá. Na webu mi ukázala, co potřebuje změnit. Kde jsem váhala a viděla dvě cesty, tam mě nasměrovala na jednu. Do ničeho mě netlačila. Byla to správná cesta. Mám celý seznam poznámek, které jsem nově zakomponovala do eshopu. Co šlo udělat, již jsem udělala, co nešlo, nejde kvůli šabloně. Možná je to jen má neznalost šablony…..teď jsem objevila, kde jsou i jiné fonty. Takže na nich budu dělat později. Takže největších změn dosáhla hlavní stránka, rozložení a zlehčení popisu sekcí Dárkové kazetky a Mohendžodáro. Co bylo pro mě nejzajímavější AHA? Že mám víc pracovat s tučnýma tenkým písmem, odrážkama…A ne s emotikonama, jak jsem měla.
Takže jsem nadšená, když vidím, že kolem mě jsou lidi, kteří jsou takový profíci a vědí co dělají a ještě umí dobře komunikovat s klientem a pomoct. A Sabina je jeden z nich .Díky ti moc.

Lucie Kubů
Chcete se posunout? Rozhodně si objednejte konzultaci.
Pěkný den, píšu dnes doporučení a referenci na úžasnou Sabinu Hrabovskou
a její marketingové poradenství. Sabi je skvěle připravená, má nastudované jak Vaše stránky fungují, jak se zobrazují na netu, vše, co se týká fb i ostatních kanálů, kde působíte. Má skvělé tipy a postupy, jak dosáhnout vývoje a většího dosahu. Vše velmi přehledné a srozumitelné.
Je velmi ochotná, v případě potřeby, tak ráda znovu vysvětlí a nabídne další nápady. Jsem moc spokojená a děkuji za velmi příjemný rozhovor. Pokud si volíte posun i vy, tak jí rozhodně piště o konzultaci

Klára Berkovcová
Nečekala jsem tolik informací.
Milé ženy, možnost online setkání pro probrání záležitostí kolem nastavení webu bylo se Sabinou Hrabovskou ve výsledku velmi přínosné. Věděla jsem, že některé záležitosti bude potřebné změnit, ale nečekala jsem tolik informací. Sabina byla připravená, měla trefné poznámky, nápady na vylepšení. Jsem ráda, že jsem do konzultace šla, pomohla mi se posunout dále, uspořádat si priority, zjistit profi pohled, co zákazník vnímá když přichází na naše stránky webové, co potřebuje vidět, jak jej nasměrovat. Stránky máme částečně upraveny a ještě nás čekají další kroky. 🙂

Hanka Procházková
Až budu potřebovat další konzultaci a pomoc s reklamou, vím na koho se obrátím.
Reklamu jsem zatím moc nevyužívala, protože ještě ladím a zjišťuji na koho vlastně cílit…
Ale dnes jsem si užila svou první konzultaci s vámi a jsem nadšená. Děkuju za poznatky, které jste měla k mému eshopu i blogu, a taky hlavně za to, že jste jedním z mála lidí, který hned netlačí klienta do placených reklam (ať už jsou jakkoliv drahé). A i když jste mi, mimo jiné, doporučila pro začátek věc ve které mám trochu blok, půjdu do toho, a určitě se posunu dál. A pak i ty reklamy budou dávat větší smysl. Až budu potřebovat další konzultaci a pomoc s reklamou, vím na koho se obrátím.
Díky za rady a váš čas, kterého bylo nakonec více, než jsem si původně myslela.

Jitka Pekárková
Pomohla nám proměnit zobrazenou nabídku ve skutečný obchod.
Ráda bych s vámi sdílela zkušenost se Sabinou. Během hodinové konzultace našich marketingových činností jsem si uvědomila, že spoustu aktivit děláme správně, ale unikají nám dvě podstatné věci. Ta jedna umožní přehledně zobrazit naši nabídku právě těm lidem, kteří naše služby hledají. Ta druhá, důležitější, nám pomůže proměnit zobrazenou nabídku ve skutečný obchod. Odnáším si spoustu praktických tipů. Hodně z toho se dá realizovat relativně rychle a bez nákladů. Také jsem začala trochu jinak přemýšlet o našich zákaznících a hledat cesty, jak zaujmout i ty, na které jsme zatím nějak zapomínali.
Vidím teď spoustu práce, kterou budu muset já a mí kolegové ještě zvládnout, ale vím, že to bude ku prospěchu firmy.

Petra Benyahya
Díky za vše a celkově i za trpělivost při vysvětlování.
Se Sabinou ten čas utekl jako voda a informace, které mi odkryla, byly pro mne velice zajímavé a posunující. Pro někoho jednoduchá věc, co si dát na web, na BP, reklama a s tím spojené být vidět, být aktivní a spoustu dalších pro mne celkem neznámých technikálií. Klíčová slova? Už vím, co se za tím skrývá a jak to uchopit. Takže za mne obrovské díky za vše a celkově i za trpělivost při vysvětlování. No znáte to… Děkuji děkuji děkuji

Mirka Oktábcová
Děkuji